Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna podczas Konferencji POLISHOPA Design Thinking w dniach 20-21 września 2021 r. 🗓

from to
ical Google outlook Aktualności Wydarzenia

organizator: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., SHOPA Sp. z o.o.

formuła: online

data: 20-21 września 2021 r.

link do rejestracji: https://polishopa-2021-online-business-match.b2match.io/home

link do wydarzenia: https://polishopa.pl/

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. serdecznie zaprasza przedsiębiorców, ekspertów, specjalistów, entuzjastów  i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem metod Design Thinking* oraz Service Design** w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług,  poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań, czy projektowaniu usług zorientowanych na użytkownika do udziału w Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej POLISHOPA Business Match 2021 towarzyszącej tegorocznej Konferencji POLISHOPA Design Thinking, która odbędzie się wirtualnie od 20 do 21 września 2021 r.

W celu zapisania się na Giełdę Kooperacyjną należy:

  • do dnia 19.09.2021 r. zarejestrować firmę za pośrednictwem systemu: https://polishopa-2021-online-business-match.b2match.io/home
  • utworzyć konto firmowe,
  • zalogować się do systemu za pośrednictwem linka otrzymanego na podany wcześniej adres mailowy,
  • należy uzupełnić profil firmowy o propozycję współpracy w zakresie oferty produktu, usługi, projektu, inwestycji czy zapotrzebowania na konkretny rodzaj porozumienia.

 Proces rejestracji odbywa się w języku angielskim.

Udział w Giełdzie Kooperacyjnej POLISHOPA Business Match jest BEZPŁATNY!

Dodatkowo, dla wszystkich osób, które zarejestrują się na giełdę kooperacyjną, pierwsze 3 godziny Konferencji są nieodpłatne!

Więcej informacji  udziela:

Magdalena Frank

tel. 56 699 55 25

e-mail: magdalena.frank@tarr.org.pl

*design thinking –  (myślenie projektowe) to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.

**service design – (projektowanie usług) to tworzenie nowych i optymalizacja istniejących usług we wszystkich wymiarach: modelu biznesowego, komunikacji, procesów biznesowych, procesów interakcji klienta z firmą – wszystko w podejściu zorientowanym na użytkownika.