Projekt „Przyjazne Zamówienia Publiczne dla MŚP – edycja II”
Jakie korzyści niesie udział w projekcie?
Udział w projekcie to możliwość skorzystania z doradztwa i pomocy prawnej w zakresie udziału w przetargach i realizacji zamówień publicznych wraz z praktycznym szkoleniem.
Co obejmuje doradztwo prawne?
Doradztwo prawne obejmuje wszystkie sprawy z zakresu zamówień publicznych, przy których potrzebujesz pomocy eksperta np.:
- wsparcie w zakresie przygotowywania i składania ofert przetargowych,
- weryfikację spełniania warunków,
- weryfikację oferty własnej i ofert konkurencyjnych,
- przygotowanie pism w ramach postępowania przetargowego,
- konsultacje w zakresie realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego (kary umowne, możliwości zmiany umowy, udzielanie zamówień dodatkowych, zatrzymanie zabezpieczenia, okres gwarancji),
- konsultacje w zakresie postępowania odwoławczego,
- pomoc w zakresie przygotowania do uczestnictwa w e-zamówieniach.
Godziny doradztwa można wykorzystać w ciągu kilku kolejnych miesięcy, wedle potrzeb.
Doradztwo jest realizowane w siedzibie/miejscu wskazanym przez uczestnika projektu.
Jak będzie tematyka szkolenia? Kiedy i gdzie się odbędzie?
Szkolenie skupi się na praktycznych aspektach składania ofert w postępowaniach prowadzonych wyłącznie drogą elektroniczną. Jednocześnie zostaną omówione ostatnie zmiany w prawie zamówień publicznych oraz tematy problematyczne poruszane przez uczestników (co umożliwiają małe, 12-13 osobowe grupy).
Terminy szkoleń: sierpień-listopad 2019 r.
W jednym miesiącu planowane jest szkolenie dla jednej grupy uczestników. Dokładny termin zostanie potwierdzony po zebraniu wymaganej liczby uczestników.
Miejsce szkolenia: Hotel Meeting, ul. Bema, Toruń (przy Hali Sportowo-Widowiskowej).
Kto może skorzystać?
Przedsiębiorcy mający siedzibę na terenie woj. kujawsko-pomorskiego niebędący dużymi przedsiębiorcami (mniej niż 250 pracowników oraz roczny obrót nie przekraczający 50 mln EUR lub całkowity bilans roczny nie przekraczający 43 mln EUR).
W projekcie może wziąć udział właściciel przedsiębiorstwa lub jeden pracownik. Zapraszamy również osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Jaki jest koszt udziału w projekcie?
- Doradztwo prawne w zakresie ubiegania się o zamówienia publiczne i ich realizacji (23h na firmę) – ponoszony przez uczestnika koszt doradztwa eksperta to tylko 43 zł za godzinę pracy.
- Szkolenie z wykorzystaniem form warsztatowych (2 dni, czyli 16h) – ponoszony przez uczestnika koszt udziału w szkoleniu to łącznie ok. 90 zł.
Łączny koszt udziału w projekcie
wynosi około 1000 zł netto. W przypadku wykorzystania
2-3h doradztwa miesięcznie oznacza to koszt ok. 100-150 zł netto miesięcznie.
W jaki sposób uzyskać więcej informacji?
Kontakt w sprawie rekrutacji do udziału w projekcie:
Grażyna Czapiewska
Telefon: 506 556 032
Mail: grazyna.czapiewska.pzp@gmail.com
Strona projektu: http://oditk.eu/pzp-dla-msp-2/#informacje
Kim jesteśmy?
GRUPA ODITK oferuje Klientom kompleksowe wsparcie w zakresie pozyskania i obsługi środków z funduszy unijnych. Od 2004 roku uzyskaliśmy dofinansowanie o łącznej wartości przekraczającej 71 mln zł. Pozyskane środki objęły 40 projektów, w których udział wzięło ponad 10 000 osób.
Dzięki projektowej współpracy z nami swoje cele biznesowe zrealizowało już 1000 przedsiębiorstw, w tym: Budimex, DPD Polska, Ergo Hestia, Jysk, NEUCA, PCC Rokita, PESA Bydgoszcz SA, PLL LOT, Radisson Blu, Rieber Foods, T-mobile i Volvo.