- nawiązaniem międzynarodowej współpracy biznesowej i technologicznej,
- rozwojem działalności dzięki wykorzystaniu międzynarodowych, innowacyjnych technologii,
- poszerzeniem działalności gospodarczej na terytorium Unii Europejskiej i pozostałych rynkach objętych działaniem Sieci,
- poszerzaniem wiedzy w obszarze umiędzynarodowienia.
Kontakty w biznesie – tylko „face-to-face”
Sieć organizuje spotkania B2B (BROKERAGE EVENTS) odbywające się podczas międzynarodowych wydarzeń branżowych w Polsce i zagranicą oraz zagraniczne misje handlowe (COMPANY MISSIONS). Imprezy te organizowane są w celu przeprowadzenia bezpośrednich, wcześniej umówionych rozmów pomiędzy przedsiębiorcami z różnych krajów. Od 2020 roku spotkania B2B bardzo często przyjmują formułę online.
Dwustronne rozmowy biznesowe uważane są za jedną z najlepszych form nawiązywania stałych, międzynarodowych kontaktów biznesowych. Tego typu inicjatywy najczęściej towarzyszą imprezom wystawienniczym i tym się od nich różnią, że przedsiębiorca nie jest zobligowany do postawienia własnego stoiska wystawienniczego. Podczas giełdy realizowana jest seria spotkań, które odbywają się według wcześniej ustalonego harmonogramu.
Źródło: parp.gov.pl
Kontakt do konsultantów EEN:
Karolina Gzubicka, karolina.gzubicka@tarr.org.pl, tel.: 56 699 54 81, kom. 690 036 604
Michał Gotowt, michal.gotowt@tarr.org.pl, tel.: 56 699 54 82, kom. 690 950 018