Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabory wniosków do udziału w dwóch misjach gospodarczych organizowanych w ramach Światowej Wystawy Expo Dubaj 2020:
Wielobranżowa Misja Gospodarcza na Expo 2020 w Dubaju (ZEA), 4-8 grudnia 2021 r. skierowana do regionalnych MŚP
oraz
Misja Gospodarcza na Expo 2020 w Dubaju (ZEA), 3-8 luty 2022 r., skierowana do regionalnych MŚP reprezentujących branżę medyczną.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Oferowane wsparcie.
- Kto może wziąć udział?
- Termin składania wniosków.
- Dokumentacja konkursowa.
- Oferowane wsparcie:
• koszty przelotu,
• koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
• koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
• koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
• bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.
Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.
Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.
- Kto może wziąć udział?
W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
• posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
• prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
• spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
• wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
• posiadający strategię rozwoju eksportu;
• posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
- Termin składania wniosków:
Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misje@tarr.org.pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej wraz z pozostałymi załącznikami: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Biuro projektu:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Włocławska 167, 87-100 Toruń
Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00
tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariat@tarr.org.pl
tel.: 56 699 55 25, e-mail: misje@tarr.org.pl